Nekad Algotmyren | Ban överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Algotmyren

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/fknq-mttv/qghhdwnn

Ditt Hex-ID: förstår inte behöver mer hjälp med dena

Vad är din discord tagg? [email protected]

Vem var det som bannade dig? affe bannade mig

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står ej vrf

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råka köra över en person men jag märkte inte det för att det var jätte sent på natten och jag var jätte trött.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle in akut till sjukhuset och när jag var vid dörren gick jag in lade mig i en säng gick och hämtade vatten irl och när jag var tillbacka var jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt klart mitt fel att jag blev banad jag råkade rdma en person och jag märkte inte de och jag ber så hämskt myket om ursäkt för vad jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var att jag mest råka säga en sak i ooc men den banen var bara i 1 h och jag lärde mig av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunat vara pigare och inte köra den dära bilen jag körde jag kunde samt ha på mig härlurarna på mig. jag kunde samt varit mer upmärksam på vad som hände.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärty mig jätte mycket av min ban och kommer absolut inte göra om de samt kommer altid ha på mig hörluror och vara mer upmärksam. samt ni behöver inte unbana mig men snälla förkorta den iallafal för jag saknar servern och vill hjärna komma tillbacka
'

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka