Nekad Alfz_zz | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Ditt discord namn: gnome0105

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad för typ av beslut gäller det? 2 krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? lludde

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror beslutet togs för att han fick in ett klipp där jag hade extremt dålig rp. Men han hade inte sätt hela senariot då vi har varit sociala på piren ganska länge. då han även hoppar ut och skjuter på piren har oxså klipp på detta. då tycker jag att de är en tillräcklig bra anledning att hoppa ut tbx och lägga varnings skott mot bilen för att signalera ett form av hot att inte skjuta mot oss.

Hur är beslutet felaktigt? ja i mina ögon är beslutet felaktigt då jag anser att vi var sociala hela tiden även under jakten till att jag hoppa ut. Funderar oxå på hur motparten ser detta då han startar de hela genom att skjuta på piren. Och sen är båda sidor sociala under jaktens gång men de man ser på klipp är bara dom få sekunder som jag hoppar ut. Jag personligen tycker att 2 krimvarningar är lite mycket hade kunnat gå med på 1 för att jag hade ändå inte den bästa rp i de senariot.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kLHVOiWVcYNDPFLyB?invite=cr-MSxlblUsMzI1ODk4NzA5&v=120 de är mitt klipp på de hela om man kollar noga ser man att han skjuter på sidan av bilen. sen har vi jackt de de resulterar i detta klip som är hans https://cdn.medal.tv/ugcc/content-social/x5PfvQu-htGBH4qzcf54vA.mp4?auth=exp=1753558200~data=NDkxMTc5Nzgsa0xIWm02NGpwanItSVFxVWosci1LN3FlcExDLDM1MzM4NzcyMg~hmac=b8ff353795d7df6c23af925728af99f639a946886f732efd5dddf761cbb86cc3&_gl=1*15potcp*_gcl_au*MTA4NjYzNDk5OS4xNzQ3NzU0NjYy*_ga*MTE1ODg1NzAyNy4xNzM5ODgxMTA2*_ga_RKTT7KQC04*czE3NTM1MzYxODMkbzMwNCRnMSR0MTc1MzUzNzcwMyRqNjAkbDAkaDA.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Börjar bli sjukt osäker på om du ens deltar på kriminella mötet som har varit igång sedan 20:00 & om du ens läst våra regler.
Jag förtydligar åt dig.
k. Social RP
Definition: All RP på servern ska ha sin utgångspunkt i Social RP. Det innebär att du ska i första hand hitta lösningar på saker i RP som involverar Social RP. Att skjuta eller använda våld som första lösning på problem man stöter på i rollspelet, bryter direkt mot denna princip.
Exempel: Du är med i ett gäng och ska åka och ta över ett Kriminellt område, det är en annan vid området. Du väljer direkt att skjuta honom utan att försöka integrera med honom socialt. Du saknar Social RP.

Vilket innebär att oavsett scenario innan, så ska du inte bidra med samma skit. Man ska ALLTID hitta andra lösningar i första hand än att ta till sig vapen.
Önskar du att ta upp ditt perspektiv om att de påbörjat detta genom icke social rp, så är du välkommen till en anmälan.

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka