Nekad Alfz_zz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199629132649/

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad är din discord tagg? gnome0105

Vem var det som bannade dig? ux5

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-31 151047.pngSkärmbild 2025-05-15 195009.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag la ut en montage på youtube där jag hade me klipp där jag har me en bild på norrlands jonte från hans hocky lag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev pc chekad på nordix lall och dum som jag är så laddar jag ner en massa skit. Och fick värsta viruset, så behövde återsälla datorn helt och då blev jag förbannad och sen skulle jag starta fiveM efter jag återsällt. Och då går de inte att se någon server överhuve taget och då försöker jag lösa de men inget fungerar och då va jag sur så jag bara la ut utan att tänka på mina konsikvenser och sen när jag fick mitt medelade av unive botten så ångra jag mig direrkt så jag gick och tog bort montaget sen så chilla jag 1 månad från all fiveM och sen 1 dag när jag startar daton så fungerar de att se fiveM serverar. jag börjar då skirva ban överklagningar unive. Hoppas på en återvändo men om de inte finns en återvändo skulle jag uppskatta om ni bara skrev de. Tack

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va 100% en riktig ban som jag tar 100% ansvar för och har tagit konikvenser nu för att inse att de är inte värt att doxa och hålla på me skit saker på en server man spelar varje dag ångar mig enormt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad av ig saker innan aldig i ooc har inte häller varit pbannad eller black listad. och de är något jag aldig kommer bli igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte ta och doxa bara för att något inte går ens väg ångar mig hur mycket som helst. och sen göra montage okså är ju bara dumt jag vet ju att de va imot reglerna och nu. Jag har okså lärt mig att jag ska andas innan. kommer okså verifera mig me bank id

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja aldrig doxa eller montage vet ju att de ser dålig ut men ändå gjorde jag de jag fucka upp men har ändrat mig och vill få en andra schans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka