Nekad Alfredvolvobm | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfredvolvobm

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? alfredvolvobm1

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Bengt Karlsson är 25 år gammal och en väligt dement person som knappt vet var han själv bor. Bengt gillar att vara ute och festa och dricka sprit och skaffa nya polare.
Bengt var en väldigt styg pojke när han var mindre och brukade hänga med de kriminella och skita i skolan så han kom aldrig in på något gymnasie så han börja knarka och missbruka saker.
Han hade en väldigt svår uppväxt då hans mamma och Bengts två små syskon och hans farsa var också en missbrukare och drack massa sprit och knarkade. Bengts farsa hade
också vart i fängelse för misshandel och lite mer men han kom tillslut ut från fängelset och Bengt fick änligen träffa sin farsa. Bengt och han pappa bodde nu mera på gatan för Bengt hade inte
råd att betala sin hyra på deras lägenhet. Bengt hänger fortfarande med de kriminella och gör mer och mera kriminella saker.....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP nivå och göra feta scenario och hålla så bra stämning som mörjligt på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och pengar utan man ska tåla att inte vinna hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. RDM= Random death match att man dödar nån utan anledning. powergaming= exempel att man krockar med bilen och man fortsätter bara att köra utan att rp på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har ca 1000h på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll trevlig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka