Nekad Alfredo232 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfredo232

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? alfredo232_

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bobby Bandit Han är 32 år gammal, född 1991. Han hade en jobbig uppväxt för hans föräldrar tog inte hand om honom så bra. Hans pappa var missbrukare och dog redan när Bobby var 6 år. Hans mamma är alkoholist och kunde inte ta hand om Bobby så han hamnade på barnhem och där har han bott tills han fyllde 18 år och då köpte han en egen lägenhet. Nu är Bobby 32 år gammal och han är intresserad av bilar men också sport. Han är en glad person och han ser positivt på det mesta. Ibland har han väldigt kort stubin och blir lätt arg fort. Men inom ett yrke är han bra på det jobbet han har och där har han också bra humör och ser positivt på i princip allt. På fritiden hänger Bobby mest runt och har inte så mycket att göra men när han blir medborgare vill han bli polis och det är hans största dröm. Han har även varit polis flera gånger innan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer och kan bidra med väldigt hög rp nivå samt vara med och skapa roliga och välutvecklade scenarion som ska och kommer vara roliga för alla parter. Jag följer alla regler och jag kan alla regler väldigt bra med erfarenhet. Kommer aldrig bryta mot någon regel medvetet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag tex. gör ett råm med 2 gissslor. sedan säger jag att mina krav ska vara fri passage inga spikmattor. Då så sätter polisen ändå spikmattor och ger mig ingen fri passage fast jag har vapen mott gisslornas huve. kortfattat så betyder det att man inte ska göra allt för att vinna ett scenario och att man ska göra scenariot roligt för båda sidorna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna ochj förstår dom men här är 3st exemple: VDM = Vehicle Deathmatch. RDM = Random death match. Copbait = man försöker få polisens uppmärksamhet gennom typ köra snabbt eller göra olagliga saker frammför polisen för at dom

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp över 600 timmar på fivem rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Kan såklart utveckla allt när vi har muntligt om jag blir godkänd!

MVH,​

ALFREDO - Inte ens medlem 😓

UNIVE ON TOP

ÖPPEN PM: ALFREDO232_

IM OUT

giphy.gif

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka