Nekad alfredo | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alfredo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? sprayandplay

Vad är ditt Hex:ID 11000010098e846

Ange ditt födelsedatum 4 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jadu vakanr på morgonen borstar tännder brukar ofta gymma och sen sätter jag mig och käkar sen sitter jag och spelar på unive i typ felra timmar sen käkar jag men familjen och sen spelar jag ännu mera sen när jag är trött run 00:00-02:00 Går jag och titta discord sen sover jag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem kanska långt och uppskatar denna servern som ni har byggt upp och alla treviliga mäniskor jag har träffat men kanske 4-6 m¨nader har jag varit medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång kan visa vid intervjun eftersom man kan inte bifoga bild om jag har den kvar

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man kan säga att en servervakt är vägen till att bli en staff, det är bara om man vill såklart, men en servervakts uppgifter på unive är t.ex att se till så att folk rpar bra och att dem följer alla regler du ska även dv trasika bilar för dem bara gör så att servern laggar. Och om folk inte lyssnar när dem får en tillsägelse så kan du kanske behöva kicka dem eller banna dem

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag borde bli servervakt för att jag kan förbättra Rpn med att bidra till att hålla koll på server för att jag har koll på det mesta och tycker att det kommer in många nya på unive som oftast inte har läst reglerna och jag kan hålla koll på dem, kan även dem flesta cmd kan skriva en lista:
Sqlunban: Du unbannar någon med steam hex.
Sqlban: du bannar nån med id som är ig men kan även banna med hex.
Dv: Du tar bort trasiga bilar.
Revive: Du ressar nån.
Kick: du kickar nån.
Skulle säga att det är dem viktigasde kan flera :D

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När vi kommer till Korruption och abuse inom servervakt, Men Abuse inom servervakt så sätt att man ressar sig själv eller sina polare efter skottlossningar det kan även vara en korruption

Nekad, utveckla "vad för uppgift en servervakt har"! Du kan ansöka igen om 24h.
Skickar du in en ansökan inom dessa 24h kommer den automatiskt nekas.

Tillbaka