Nekad alfredgaming | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alfredgaming

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122081143/

Vad är ditt namn i verkligheten? alfred

Vad är ditt discord namn? affegaming#3981

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter alfred lindholm och är45 år gammal. Han är född och uppväxt i Sverige . Båda föräldrarna bor i sverige.alfred studerade inom polisen och hade drömmar om att bli polis . Tyvärr så hade föräldrarna problem med inkomsten vilket ledde till att alfred avbröt studerandet men han tog ett jobb som kassör och nu har alfred studerat klart som han blev introducerad till av en vän. alfred är väldigt driven och känner till lagen väl så då så skulle han bli en bra polis.

Varför ska just du bli whitelistad? Vet att det är tidigt att försöka bli whitelisted. Jag vill se till att få den bästa upplevelsen man kan få och använda mina intressen/kunskaper för att se till att andra har en bra upplevelse. Jag tror på likvärdigt bemötande och är väldigt respektfull.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Letade efter en svensk server med många aktiva spelare. En kompis rekommenderade denna server då den har bra staff/regler och tillåter mig att göra det jag är ute efter.

Hur hittade du Unive? en kompis sa att jag skulle testa den och nu älskar jag den

Vad har du för mål med ditt rollspel? räffa nya människor och få se världen från ett annat perspektiv. Samt tillåter detta mig att göra saker man ej kan göra i den riktiga världen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Tillbaka