Nekad alfredgaming | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alfredgaming

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122081143/

Vad är ditt namn i verkligheten? alfred

Vad är ditt discord namn? affegaming#3981

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2009

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter alfred, är 45 år gammal. Jag är en person som älskar bilar och bara köra runt lite då och då. Jag anser att hjälp är viktigt och hjälper gärna alla jag kan så fort jag kan. Som sagt är jag en väldigt hjälpsam person. Har alltid god ton när jag pratar och är väldigt trevlig. Jag har liksom lust att åka runt i staden, göra leveranser och sånt eller sitta och jobba på vilket jobb som helst för att få andra att bli nöjda samt skaffa mig lite pengar. Märker hur folk har olika grejer på spelet och det får mig att vilja vara lika bra som dem. Väldigt bilintresserad och kan en massor om bilar. Jag skulle gärna vilja ha lite mer erfarenheter inom jobb så jag är ganska öppen för alla jobb!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är alltid väldigt aktiv, brukar ofta spela sent på kvällarna så folket som spelar kommer aldrig behöva fråga om någon kan gå och jobba på ett visst ställe för där finns alltid min karaktär. Sen har jag väldigt bra koll på reglerna också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en rolig server tycker jag och därför vill jag bli whitelistad för att kunna utveckla min rp genom att kunna ha ett whitelistat jobb på servern och kunna ha massa med mer möjligheter

Hur hittade du Unive? Genom olika streamers som spelade Unive och då blev jag sugen och ville testa spela unive och jag fastnade snabbt för unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa så bra rp som möjligt och att ha kul,

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka