Nekad Alfredeez | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfredeez

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Alfred#2955

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Bossman, han är 21 år. Han växte upp i ett dåligt samhälle som började göra olagliga saker tidigt hans familj består av hans mamma han och hans pappa. Hans pappa var kriminell och slog ofta sin mamma, han var alltid rädd och arg på samma gång, men han vågade aldrig säga ifrån för han visste att då skulle nog samma sak hända honom. Han hade inga regler under uppväxten så det hände ofta att han var ute sent på kvällen och då blev han inblandad i skit med sina kompisar. Hans pappa lämnade honom och hans mamma när han var 11 år gammal. Det första kriminella han gjorde var att sälja droger åt sin mamma och han hade det svårt eftersom de hade problem med pengar så det var han som fick in pengarna i familjen så att de kunde få mat och kläder. Han är faktiskt en väldigt trevlig kille men han har gått den kriminella vägen. Han har ett intresse för bilar och vapen, hans dröm är att äga ett bilföretag men också att bara jobba där. Nu när han är vuxen har han dödat 8 personer totalt han är inte stolt över det men i de situationerna är det han eller de som dör. Han säljer fortfarande droger för att ingen ville anställa honom på grund av hans bakgrund med dåliga betyg, han vill egentligen inte sälja droger men han måste för att ha råd med mat och ett boende. Han vill verkligen gå med i ett gäng också, för om han senare i livet får jobbet på bilfirman och har haft en lång dag så vill han gå till gänghuset och bara prata med andra i gänget och bara ta det lätt. Ja nu när han är vuxen har han dödat 8 personer totalt är han inte stolt över det men i de situationerna är det han eller de som dör. Han säljer fortfarande droger för att ingen ville anställa honom på grund av hans bakgrund med dåliga betyg, han vill egentligen inte sälja droger men han måste för att ha råd med mat och ett boende. Han vill verkligen gå med i ett gäng också, för om han senare i livet får jobbet på bilfirman och har haft en lång dag så vill han gå till gänghuset och bara prata med andra i gänget och bara ta det lätt. Ja nu när han är vuxen har han dödat 8 personer totalt är han inte stolt över det men i de situationerna är det han eller de som dör. Han säljer fortfarande droger för att ingen ville anställa honom på grund av hans bakgrund med dåliga betyg, han vill egentligen inte sälja droger men han måste för att ha råd med mat och ett boende. Han vill verkligen gå med i ett gäng också, för om han senare i livet får jobbet på bilfirman och har haft en lång dag så vill han gå till gänghuset och bara prata med andra i gänget och bara ta det lätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag är bra på att rp:a min karaktär kan vara rolig för andra och folk som letar kompisar i servern kan dem alltid komma till Lasse för han är alltid öppen för nya kompisar. Jag har många timmar på fivem och jag kan skapa roliga scenarion i servern. Det som öppnade mitt intresse för rp va nordic rp men denna servern verkar vara väldigt välgjord och rolig. Som sagt är jag en seriös karaktär som inte lallar. Jag gillar Unive för det är väldigt bra strikta regler som gör att spelarna i servern inte fail rp:ar eller något regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att inte ska låta sig själv vinna utan andra också t.ex om du rånar banken ska du låta andra i scenariot också vinna som t.ex rån partner eller polisen

Hur hittade du Unive? Från en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka