Nekad Alfred1313 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfred1313

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? alfred1313

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Karlsson och är 25 år gammal. Bengt gillar att vara ute och festa och vara med polare.
Bengt är en snäll och trevlig person men han kan också vara väldigt arg om han inte får som han vill.
Bengt föräldrar och hans 2 syskon dog i en bilolycka så Bengt blev helt själv.
Efter hans föräldrar och syskon gick bort så mådde Bengt inte så bra och började få självmords tankar.
Han var inte bara ledsen för hans föräldrar gick bort utan han blev också mobbad i skolan under den tiden.
Vid denna tid så var Abdi 12 år gammal. Abdi hade alltid varit en skötsam pojke. Bengt har alltid tyckt polis yrket har verkat roligt så nu när han flyttar in i den nya staden Unive så ska han försöka ansöka till polis eller sjukvårdare för det är hans dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med roliga scenarion, Jag kommer bidra med en seriös och rolig Rp nivå, jag kommer vara snäll och trevlig mot alla så alla känner sig välkomna till denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att du ska inte alltid vinna ett scenario utan motspelaren ska också kunna ha roligt och ha en chans och vinna så båda ska kunna ha roligt. Man ska också kunna förlora i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. RDM= står för random death match och betyder t.ex. om jag dödar nån utan anledning typ går på torget och skjuter någon. VDM= står för vehicle death match och innebär att man typ kör över någon med något fordon med mening. Metagaming= man snackar typ i discord och tar information där ifrån in på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på 20+ svenska servrar och har ca 1200h på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte det

Nekad, endast en ansökan per 24 timmar! Du får ansöka igen imorgon 13:45!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka