Antagen Alfred123 | Chef-jobb ansökan [AUTOEXPERTEN] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Persson!

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
252
Reaction score
354
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AutoExperten

Vad heter du i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? persson 7161

Ange ditt födelsedatum: 4 Juli 2009

Hur länge har du spelat på Unive? I snart 1 måndag kanske lite midre

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Som sagt tycker att jag borde bli chef eftersom jag är personalansvarig på auto nu. Och kan redan allt för att vara chef. Ja, jag är just nu Personalansvarig på AutoExperten och har lite om chef alltså att jag kan anställa folk fylla lager o typ de en chef gör. Så jag har koll på hur man gör och tycker att det är bättre om en personalansvarig blir chef än någon annan som aldrig har jobbat på auto

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer om jobbet kommer att vara att få in mer folk på jobbet och fler anställd så de blir så mycket aktivitet som möjligt. Jag kommer att anställa dom rätta för att få AutoExperten att gå framåt och mer aktivitet. Är även personalansvarig på auto nu och bara med den rollen så vill jag få auto att gå mycket mer framåt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer har all tid som krävs för att vara chef på AutoExperten kommer vara väldigt aktiv som chef .

Har du läst våra Regler? Ja

+rep EXTREMT kompetent, driven, engagerad och trevlig. Super hög rp nivå och vill verkligen alla väl. Sitter just nu som P/A och är lätt den som är mest driven och intresserad av ett yrke på länge. Skulle passa extremt bra som chef och har redan visat för mig hans visioner hur han kan hjälpa till att bygga upp AutoExperten!!

Detta är verkligen en kille som skulle passat för positionen!

Kommer göra 10 gånger bättre ifrån mig på muntlig isåfall!!

+rep EXTREMT kompetent, driven, engagerad och trevlig. Super hög rp nivå och vill verkligen alla väl. Sitter just nu som P/A och är lätt den som är mest driven och intresserad av ett yrke på länge. Skulle passa extremt bra som chef och har redan visat för mig hans visioner hur han kan hjälpa till att bygga upp AutoExperten!!

Detta är verkligen en kille som skulle passat för positionen!
Håller verkligen med

+rep tycker verkligen grabben ska bli chef, gör så mycket för verksamheten och arbetsmiljön så att alla ska ha de så bra som möjligt. Välkomnar verkligen alla på ett bra sätt också. Rätt för jobbet kan man säga med stora bokstäver!

++++++rep han är en mycket engagerad person och är super trevlig och är även bra på att lära ut saker till nytt folk och han tar emot alla på samma sätt oavsett kön eller annat

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka