Ej Antagen Alfred123 | Chef-jobb ansökan [Auto]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Persson!

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
252
Reaction score
354
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AutoExperten

Vad heter du i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? persson7161

Ange ditt födelsedatum: 4 Juli 2009

Hur länge har du spelat på Unive? nästan 4 månader eller 3

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jagh har varit tidigare chef på autoexperten. men blev bborttagen eftersom jag blev helper. men nu vill jag bli chef igen eftersom jag har bra erfarenheter inom arbetet. kommer lägga mycket tid på det

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? ? Mina framtida planer om jobbet kommer att vara att få in mer folk på jobbet och fler anställd så de blir så mycket aktivitet som möjligt. Jag kommer att anställa dom rätta för att få AutoExperten att gå framåt och mer aktivitet. vill ägen antälla många kompententa personer på auto för att få många anställda. samt kommer lägga mycket tid på detta.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer har all tid som krävs för att vara chef på AutoExperten kommer vara väldigt aktiv som chef .

Har du läst våra Regler? jna

utvcklar mer på muntliga. har varit chef där förut så hade varit kul och bygga upp igen

+++rep vet vad som gäller o kan sina saker, borde 100% bli chef igen 🔥🔥

Vidare till intervju.

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

riktig kung, han är en bra chef och jag tror han är den person som behövs för att få upp aktiviten inom autoaexperten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka