Accepterad Alfred123 | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Persson!

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
252
Reaction score
354
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? persson7161

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013d24137e

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På helger så brukar jag spela om jag inte gör något med kompisar till exempel. Men oftast brukar de vara att spela unive. Samt på lov brukar jag spela också. Om jag inte gör något med familjen på loven. Med mesta tiden går ut på att spela unive. På veckodagar så går jag i skolan 08-15 och efter skolan brukar jag gymma 5 gånger i veckan och efter gymmet så åker jag hem och spelar unive och pluggar. Grejer också mycket med min bil på helger och lov.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 2,5 månader man har spelat på serven för länge sen fast utan medlem då

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1301557399022473248/1301558921588375562/Screenshot_2024-10-29_153535.png?ex=674142f4&is=673ff174&hm=65dfd4093e33eb6e972f72e092da1eb2296690067d56293fcfafdb2bfc249123&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Underlätta för staffs, banna när regelbrott sker så staffs kan förlänga den om det behövs. dva onödiga bilar, kicka lallare eller banna dem. Alltså underlätta för staffsen. Så dom kan ta till andra åtgärder eller hjälpa till under större scenarion.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive eftersom jag vill underlätta för staffsen så dom kan ta större scenarion. Samt vill jag sparka och bana folk som inte gör rätt till exempel att prata ooc ingame och bana dom ska gör regelbrott jag vill ha en rolig och trevlig rp på unive. Därför vill jag kunna va med som servervakt på unive för göra en roligare rp nivå och så alla har det rolig när dom rpa. Vill samt att folk ska kunna ha kul och inte behöva ha med sig lallare och folk som bara förstör. Kommer vara väldigt aktiv som sververvakt för att få en roligare rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan förekomma när man inte bannar eller kickar folk som gör regel brott även som att man ser dom göra fel. Och korruption kan förekomma om jag till exempel inte kickar eller banar mina kompisar som gör regelbrott. Och som jag sa att jag inte kickar folk som jag ser för regelbrott.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka