Accepterad Alfred Toft | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfred Toft

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106736737/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christan toft

Vad är ditt discord namn? RAXY#2710

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfred Toft och är nu 23 år gammal , Alfred växte upp i en liten fattig stad i Mexico och hade en riktigt tuff uppväxt, i den staden fanns det mycket gängkriminalitet samt att hans far var ledare över ett motorcykel gäng. Han hade inte många kompisar eller någon annan person att se upp till så han började följa sin fars fotspår. Alfred kom snabbt in i kriminaliteten o lärde sig leva ett liv med dålig vana snabbt, började sälja droger råna folk mm... Alfred åkte in i fängelse för grova narkotika brott samt tunga vapenbrott i Mexico redan vid 16 års åldern. Han fick komma ut tidigare till friheten då han bara var 16 år gammal. När han kom ut så ville han starta om sitt liv på nytt och få en bra framtid och lämna allt skit bakom sig. Det var svårt då han var med i ett gäng och de få personerna som vågade försöka lämna gänget har blivit mördade. Men Alfreds far märkte på Alfred att han hade försökt o fixa en plan för att fly landet så han ville hjälpa till då han inte vill

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det är riktigt roligt att roleplaya och har gjort det stor del av tiden då jag spelat. mycket på five m och på arma där jag har minst 800 timmar bara på roleplay. Jag är mycket aktiv och vill spendera mycket tid på denna server då jag har tyckt att den ser bra ut, jag är en rolig grabb som vill att alla ska ha det roligt på servern så kommer försöka mitt bästa på att roleplaya med alla så att dom har en rolig stund.

Vad kan du bidra med till serverns RP? möta nytt folk och förhoppningsvis få nya kompisar o roleplaya med. försöka roleplaya med så många som möjligt och försöka göra så att så många som möjligt har det roligt när dom möter mig på gatorna på unive. vill bara allmänt vara så skön som möjligt så att många har det roligt o roleplaya med mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ej ska spela för makt de vill säga om du är i ett slags mål och du ser att din motståndare ligger nere ska du inte börja sparka på vederbörande bara för att du ska vinna

Hur hittade du Unive? Har spelat in här och var krim och medlem men från första börja var det vänner som sa det att serven fans

Hur tar jag intervjuen? Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka