Nekad Alfred | Medlem ansökning [ Kurt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfred

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198979048589/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? NMC Gaming#7638

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter alfred och är 21 år. När alfred var liten så hade han polisbilar som leksak och vanliga bilar så alfred lekte att han var polis för han tyckte att det var roligt att vara polis för att hjälpa samhället mot tjuvar. han har en pappa som heter mateheo som är polis och har en mamma som jobbar på sos. nu är alfred 21 år och försöker bli polis som han har drömt om så han pluggar på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli whitelistad så att jag kan hjälpa till i samhället och försöka att göra vårt samhälle till en bättre plats jag kan även alla steam grund regler.

Fear rp att du måste vara rädd för ditt liv om någon står med ett vapen mot ditt huvud då kan du inte bara börja mata mot honom

Powergaming vi säger att du är jagad av någon te.x polisen ett gäng whats so ever då kan du inte avända dig av buggar för att ta dig där ifrån som att te.x hoppa satt du blir snabbare.

Powergaming suntförnuft det innebär att du gör något orimligt som att te.x åka upp för mout chilliad med en rs6a

Rdm att du dödar någon utan en anledning du måste ge dom en chans innan du börjar mata eller skjuter dom.

VDM att du krockar in i någon med mening eller kör över någon utan anledning.

Meta gaming är vi säger att du är jagad av polisen att dom har dig i en bil och du har ingen mobil eller någonting sen så säger du till din kompis att du är i en polisbil på discord satt din kompis kommer och kör in i polisbilen eller skjuter polisen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är bra gjort bra rp och jag gillar att det är en svensk server och det är många som spelar.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelade unive innan mig sen så börja jag att spela unive för dom ville att jag skulle spela med dom.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill gå in med 100% och göra så andra tycker det är roligt att spela unive och få flera spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att hjälpa samhället att fånga tjuvar och göra samhället säkrare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nää det är bara unive.

-rep reporta mig för att jag -repa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka