Accepterad Alfred | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfred

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198979048589/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? NMC Gaming#7638

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Heter: alfred En normal uppväxt med många kompisar som liten är 26 år gammal oftast rolig skämtsam men blir också väldigt seriös. Intressen som min karaktär har är att vara social bilar och jobba. Han blir också arg väldigt lätt för bara någon liten sak. Hans mamma har dött och han har bara sin pappa kvar han har en bra kontakt med sin pappa men hans syskon vet han knappt vad dom heter. Han är inte den som är rik han är den som jobbar 5 dagar i veckan och har det kul på helgen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har kollat på unive länge vet hur det går till och vad man ska göra. Om jag får joina skulle jag vara online 5-7 dagar i veckan och jag skulle hjälpa communityt och göra så andra har kul. Jag skulle såklart också göra att unive blir bättre eller rättare sagt håller sig som det är nu. På det sättet att jag skulle ge fedback på saker som kan förbättras.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en svensk tallande rp som jag tycker är viktigt och att många av mina kompisar är på den. Unive är också en väldigt bra gjord rp med många bra features.

Hur hittade du Unive? En kompis tippsade mig men jag var först inte säker men efter jag såg att COSMO_BT en streamer jag brukar kolla på körde på unive. Så såg jag hur unive såg ut och tyckte att jag borde ansöka

Vad har du för mål med ditt rollspel? att lära känna andra men framförallt ha det kul och bli ännu bättre på rollspela.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hjälpa communityt ha det kul lära känna andra och vara social. Jag skulle gjärna göra nåt så jag känner mig delaktig i unives utveckling och inte bara spela.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är bara unive jag spelar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka