Nekad Alfred Johansson | Ban överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

affe.x

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199047978491/

Ditt Hex-ID: 110000140d52dfb

Vad är din discord tagg? Affe#9327

Vem var det som bannade dig? NAN1

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: weqfqf Anledning: Emote abuse Går ut om: 2 dagar Placerad av: NAN1

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la mig ner när en skulle slå mig så det blev emote abuse och det kan jag förstå att det blir men jag ber om ursäkt om det och har lärt mig och inser kanske att man inte ska använda emotses i vissa scenarion så att det inte blir abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag spawnade in på torget så va det en icke medlem som försökte slå mig sen så kunde han inte sen kom han efter 10sek då någon hade trustat han så då kom han och började slå mig och stampa på mig och skrek att jag va en golare och allt möjligt sen så reste jag mig upp och sprang iväg en bit så kom det en på en hoj och då slog icke medlemmen av han och satte sig där på hans hoj då och då sparka jag av han så han inte skulle sno hojen och då blev han sur för jag sparka på hans hoj så då började en annan medlem att slå på mig och jaga mig så då sprang jag och han slog mig och då gjorde jag /e prone som jag ångrar och inte kommer att göra om och förstår varför du bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja efter som att jag använde mig utan emote i ett scenario som gav till min fördel och det va en rätt ban men jag tänkte inte riktigt innan jag gjorde det och jag ber om ursäkt för det och kommer inte göra om det och har lärt mig av mina misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte alla om jag ska va ärlig men typ alla var när jag va ny till rpn och inte riktigt kunde reglerna och powergama lite och snackade ooc ig sen vet jag inte vad jag har med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat utveckla det scenariot och inte använt emote som jag gjorde i det läget så att det blev till min fördel. Det jag hade kunnat göra är att skitit i dom och bara fortsätta att springa och inte använda emotes i vissa scenarion som ger till min fördel så att det blir emote abuse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och jag kommer inte att göra om det och fattar felet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka