- Meddelanden
- 84
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Johansson
Ditt discordnamn: Affe#9327
Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2007
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag har rpat ett tag nu och jag känner att jag vill ta mer ansvar och hjälpa till att hålla serven undan från lall och jag ansökte till staff en annan gång men lyckades inte med intervjun och då vill jag ha en ny chans där jag ska satsa på att bli staff och att vara staff ett tag. Och en anledning varför jag vill bli staff är att jag är aktiv vid datorn och i pm och är ofta ig men nu har jag lite tröttnat på att rpa och vill testa något nytt och hjälpa nya och dom som rpar med sin rp och scenarion. Jag vill bli staff också för att hjälpa spelare och staffs att få bort lallare och att alltid staffs ska vara tillgängliga till spelarna och hoppas jag kan få en chans att få bli staff och hjälpa till i staff teamet så att det blir mer aktivt och mer folk som kan hjälpa folk och svara på reports och /helps. Det är inte bara jag som kan få bort lallare och få serven till sin topp det är vi i staff teamet som gör det tillsammans och jobbar som ett team.
En stor del varför just jag vill bli staff är för att jag vill ha mer ansvar som jag skrev innan och att jag vill testa på något nytt och hjälpa till i staff teamet att få bort lallare och hjälpa till i scenarion så att dom går bra och är alltid aktiv i pm och aktiv vid datorn.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Tisdag : 16:00 - 00:00
Onsdag : 16:00 - 00:00
Torsdag : 16:00 - 00:00
Fredag : 15:00 - 03:00
Lördag : 10:00 - 04:00
Söndag 10:00 - 23:00
Men kan köra längre vissa dagar och kortade vissa dagar.
Hur länge har du spelat på Unive? I typ ett år och ligger på 700h på Fivem.
Har du tidigare erfarenheter som staff?
Nej, Men kan massa commands
/svban (id) - Du bannar en person i 1 timme
/Ban - (id/hex) (längd) (anledning) - Du bannar en person. skriver hur läge och en giltig anledning som berätar vad han har gjort sedan skickar ut det alltid i banbevis med klipp och anledning.
/Unban - (hex) (anledning) - Du unbannar en person som t.ex fått en godkänd banöverklagan.
/revive (id) - Återpplever en person.
/dv (Radius) - Du tar bort en eller flera bilar beroende på vad du skriver in för radios sedan kommer de tillbaka efter restart.
/noclip - Du gör dig själv osynlig där du kan flyga runt och specca.
/spec (id) - Du kollar på en person från deras vinkel utan att de kan hitta ett id på dig.
/spec off - Du slutar speca personen.
/Freeze (id) - Du fyser en spelare så att de inte kan röra sig.
/Unfreez (id) - Du unfreezar en freezed spelare.
/Goto (id) - Du går till en spelare.
/bring (id) - Du drar en spelar till dig.
/Tpm - Du teleporterar dig till din waypoint som du har satt ut.
/Toggleid - Du gör så att du kan se id över personens huvud .
/Togglename - Du gör så att du kan se en spelares stem namn och id över deras huvud.
/Who - (id) - DU kollar upop en spelares roller och han är icke medlem eller krim.
/setjob - (id) (jobbnamn) (rank) - Du ger folk jobb som du skriver i jobbnamnet.
/announce - Du skriver ut ett viktigt medlenade.
/ooc - du skriver i local ooc som alla ser.
/reportlist - Du ser en lista på alla inkommande reports.
/ped (id) - Ger folk pedmeny.
/clearinventory (id) - Du cleara/rensar deras inventory.
/giveweapon - du ger vapen till personen som du skriver id på.
/sqlban (id) - du bannar folk men det är väll /ban nu.
/sqlbanoffline - Du bannar folk som har quitat eller som inte är ig så bannar du dom med steam eller hex id.
/sqlbanhistory - stemnamnet du kollar på perssonens historik om den e bannad eller inte och vilka tidigare bans.
/sqlunban - hex id/steam namnet du unbanar perssonen som du vill ska bli unbanad.
/sc - du skriver i staff chatten.
/sv - du skriver i servervakts chatten.
/addkey - du ger nyckel till perssonen som kanske har tappat den m.m.
/giveitem (id) - Du ger personen nen ett föremål.
/v - namnet på ett fordon som du vill spawnafram.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte direkt kan va redo att jobba på dessa områden som det behövs staffs och hjälp på.
Ditt discordnamn: Affe#9327
Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2007
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag har rpat ett tag nu och jag känner att jag vill ta mer ansvar och hjälpa till att hålla serven undan från lall och jag ansökte till staff en annan gång men lyckades inte med intervjun och då vill jag ha en ny chans där jag ska satsa på att bli staff och att vara staff ett tag. Och en anledning varför jag vill bli staff är att jag är aktiv vid datorn och i pm och är ofta ig men nu har jag lite tröttnat på att rpa och vill testa något nytt och hjälpa nya och dom som rpar med sin rp och scenarion. Jag vill bli staff också för att hjälpa spelare och staffs att få bort lallare och att alltid staffs ska vara tillgängliga till spelarna och hoppas jag kan få en chans att få bli staff och hjälpa till i staff teamet så att det blir mer aktivt och mer folk som kan hjälpa folk och svara på reports och /helps. Det är inte bara jag som kan få bort lallare och få serven till sin topp det är vi i staff teamet som gör det tillsammans och jobbar som ett team.
En stor del varför just jag vill bli staff är för att jag vill ha mer ansvar som jag skrev innan och att jag vill testa på något nytt och hjälpa till i staff teamet att få bort lallare och hjälpa till i scenarion så att dom går bra och är alltid aktiv i pm och aktiv vid datorn.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Tisdag : 16:00 - 00:00
Onsdag : 16:00 - 00:00
Torsdag : 16:00 - 00:00
Fredag : 15:00 - 03:00
Lördag : 10:00 - 04:00
Söndag 10:00 - 23:00
Men kan köra längre vissa dagar och kortade vissa dagar.
Hur länge har du spelat på Unive? I typ ett år och ligger på 700h på Fivem.
Har du tidigare erfarenheter som staff?
Nej, Men kan massa commands
/svban (id) - Du bannar en person i 1 timme
/Ban - (id/hex) (längd) (anledning) - Du bannar en person. skriver hur läge och en giltig anledning som berätar vad han har gjort sedan skickar ut det alltid i banbevis med klipp och anledning.
/Unban - (hex) (anledning) - Du unbannar en person som t.ex fått en godkänd banöverklagan.
/revive (id) - Återpplever en person.
/dv (Radius) - Du tar bort en eller flera bilar beroende på vad du skriver in för radios sedan kommer de tillbaka efter restart.
/noclip - Du gör dig själv osynlig där du kan flyga runt och specca.
/spec (id) - Du kollar på en person från deras vinkel utan att de kan hitta ett id på dig.
/spec off - Du slutar speca personen.
/Freeze (id) - Du fyser en spelare så att de inte kan röra sig.
/Unfreez (id) - Du unfreezar en freezed spelare.
/Goto (id) - Du går till en spelare.
/bring (id) - Du drar en spelar till dig.
/Tpm - Du teleporterar dig till din waypoint som du har satt ut.
/Toggleid - Du gör så att du kan se id över personens huvud .
/Togglename - Du gör så att du kan se en spelares stem namn och id över deras huvud.
/Who - (id) - DU kollar upop en spelares roller och han är icke medlem eller krim.
/setjob - (id) (jobbnamn) (rank) - Du ger folk jobb som du skriver i jobbnamnet.
/announce - Du skriver ut ett viktigt medlenade.
/ooc - du skriver i local ooc som alla ser.
/reportlist - Du ser en lista på alla inkommande reports.
/ped (id) - Ger folk pedmeny.
/clearinventory (id) - Du cleara/rensar deras inventory.
/giveweapon - du ger vapen till personen som du skriver id på.
/sqlban (id) - du bannar folk men det är väll /ban nu.
/sqlbanoffline - Du bannar folk som har quitat eller som inte är ig så bannar du dom med steam eller hex id.
/sqlbanhistory - stemnamnet du kollar på perssonens historik om den e bannad eller inte och vilka tidigare bans.
/sqlunban - hex id/steam namnet du unbanar perssonen som du vill ska bli unbanad.
/sc - du skriver i staff chatten.
/sv - du skriver i servervakts chatten.
/addkey - du ger nyckel till perssonen som kanske har tappat den m.m.
/giveitem (id) - Du ger personen nen ett föremål.
/v - namnet på ett fordon som du vill spawnafram.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte direkt kan va redo att jobba på dessa områden som det behövs staffs och hjälp på.
Senast ändrad: