Nekad alfred.bengtsson10@hotmai | Medlem ansökning [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alfred

Vad är ditt discord namn? korv20

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter leif öhman och är 18 han är krim och har varit sen han var liten för att han har levt på gatorna för han har inga föreldrar han gillar bilar och hans favoritbil är lambo

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och inget lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det inte bara ska vara roligt för dig utan för alla andra också och ibland så kan man bjuda på sig och låta dom andra vinna ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja tillexempel inte vdma och inte rdma vdm är när man kör på någon med flit och rdm är när du dödar någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på ortenwave innan men tykte at den inte var så rolig nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har erfarenhet om att vara staff också så jag ska försöka bli staff och kunna hjälpa er

Nekad. Skriv mer utförligt på allting. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka