Nekad Alfred | Ban överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfred

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198979048589/home

Ditt Hex-ID: 11000013cb9648d

Vad är din discord tagg? NMC Gaming#7638

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 2dagar nu 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig och dom andra eftersom våran RP var inte så hög under händelsen, det var också en server vakt som lallade och ressade mig och då blev allt extremt lalligt. Därför tror jag att staffs banna oss. Jag håller verkligen med om bannen eftersom när jag kollade om min stream så såg man verkligen att jag och de andra lallade. Om vi inte fick bannen nu så skulle det gått långt och vi skulle aldrig lära oss efter detta. men nu så kommer de flesta lära sig av detta. Jag kommer aldrig hålla på med något sånt och om jag blir ressad i en sådant händelse igen så kommer jag skriva /die och skriva i ooc att inte ressa mig så blir det en väldigt bra RP från min sida med. Jag gjorde ett fel som jag står för och alla andra som var med på scenariot. Nu så har jag såklart lärt mig av min ban och nu vet jag att man inte får göra så längre och att det e riktigt dålig rp om man gör det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra gäng Jag som var med i hyenor och vissa från Flame triads och någon från shottas vi planerade ett väldigt välutvecklat scenario eftersom vi skulle börja samarbeta mot de andra kriminella gängen, eftersom vi ville bli så stora som möjligt. Så vi skulle göra ett scenario på de som kallas Zigenare. så vi började planera och ville lura de först åkte vi till ikea och trodde att dom skulle komma dit. Men så blev det inte eftersom dom vågade inte komma. så vi planerade att åka till Palito. Vi sa till dom att vi hade en kille åt er som var deras fiende. så vi var bakom ett ställe vid palito. Vi smsa dom och ringde och sa kom vi ska snacka med deras fiende. Men vi tänkte lura dom. vi hade gömt oss och tänkte ta zigenarna istället. vi hade väldigt planerade och bra positioner där alla hade sina vapen uppe. efter detta så väntade vi med alla våra gäng men dom dök tillslut inte upp. Så de skrev till oss på twitter att de inte skulle komma. Så efter det blev det så att vi åkte till piren eftersom vi hade inget att göra. Vi tänkte på att göra ett scenario men det var inte någon i Piren så vi planerade en seriös Street fight som ledde till en bra start där vi körde med domare och så var det en mot en. vi körde rundor och det var seriöst tills vi alla hoppade in i free for all. och sedan så hoppade vi alla in eftersom det var någon som ropade “alla mot alla” så vi körde och inte Rpa på några av våra skador, och det var väldigt fel eftersom vi måste rpa i sånna lägen och det måste vi göra speciellt när vi har krim rollerna. så man inte ska göra så om och om igen. och så var det en server vakt som resade och det såg bara ut som ett lalligt scenario och detta ledde till en ban. Men nu så tänker vi efter så ser vi att det var ett stort misstag att ha den streetfighten on stream eftersom man märker att vi lallade. Servervakten gjorde mest fel tycker jag att han rpade inte skadorna och han gjorde inte någon bra ress.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt det var en bra bann från achoos sida eftersom vi lallade riktigt mycket, så svar nej det var inte en felaktig ban! vi gjorde väldigt mycket fel där vi inte gjorde bra RP när vi tog emot skadorna. Alla som var med i scenariot har kollat om hela händelsen och tyckte att det var en bra ban eftersom vi lallade riktigt mycket, vi alla ångrar det så mycket eftersom. Vi förlorade mycket på det. Vi blev av med våra roller som vi hade kämpat för och tycker det var rätt val att ta bort så nu ska jag börja om för jag brinner verkligen för Unive RP jag tycker det är väldigt seriöst därför kör jag här. Ångrar mig extremt mycket för var ny till kriminell och förstörde för mina vänner att jag blev av med den kriminella rollen. så nu får jag hoppas på det bästa att få tillbaka den. kan göra allt för att få tillbaka den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då frågade jag om han ville byta min buggati veyron mot hans buggati divo och frågade om jag fick köpa den för 4 millar för jag hade inte mer och jag var jobbig för honom och förstörde hans affärer för att jag ville få min såld också och jag stog brevid med min och jag sa vill någon köpa min buggati veyton men han hörde nog fel och trode jag sa divo och så fick jag ban för lall.
första gången jag blev bannad så var det för att jag sa att han blev säkert bannad då det var en kille som rdmade in game. andra gången så åkta jag upp med en bil på mount chilliad. en annan gång blev jag bannad när jag skapade en ny karaktär och sedan så snackad jag med min kompis på discord och han sa att han kunde komma till sjukhuset där jag var jag hade en mobil btw då kom han och jag hoppade in i hans bil och då fick jag ban. en annan gång så plockade jag och mina kompisar valmo sedan så blev en av mina kompisar rånad och jag visste inte att man behövde krim roll för att råna folk så jag köpte en colt av en kille och tog tillbaka valmonarna och när vi hade pistol riktad mot hans huvud så as garvade han och gav oss 1 valmo (fear rp) så då döda vi han för att han typ lallade. och då fick jag ban för krim utan krim roll. Nu hade jag krim och gjorde ett misstag så får ta konsekvenserna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skita i att hoppa in i free for all. eller så skulle jag kunnat rpa mina skador mer och bättre eftersom. jag gjorde inget bra RP där. Ska inte mer lalla o att alla håller på slå varandra eftersom det är ganska onödigt speciellt när man ska hålla på med kriminella saker tillsammans. Man måste också tänka på att ta vara på sin krim roll eftersom det är väldigt många just nu som söker efter krim roll. Om jag blir krim igen som jag ber om. så skulle jag aldrig mer hålla på med sånt utan väldigt bra RP. Ska också vara väldigt försiktig med den! Unive har väldigt bra Staff team, och det är därför jag inte vill bli bannad och vill grinda denna server under hela lovet eftersom detta är mitt favoritspel just nu och satsar väldigt mycket tid på det. Detta kommer inte mer ske och det kan jag lova från mitt hjärta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! kommer Rpa allt som händer i perfekta scenarios så det inte blir sådanna stora misstag igen. Jag har tagit åt mig väldigt mycket eftersom jag blev av med en roll som betyder väldigt mycket för mig och det är min krim roll. Jag vill avsluta denna överklagan med att jag vill be om ursäkt för mitt RP och ska börja ta vara på mina chanser för ni ger folk väldigt många chanser och nu ska jag visa att jag ska börja hålla på med väldigt seriös RP och vill gärna ha krim rollen. Nås på Discord Quepix#1449. Detta kommer absolut inte ske något liknande igen detta kommer jag ta vara på framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka