Nekad Alfred | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfred

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198979048589/home

Ditt Hex-ID: 11000013cb9648d

Vad är din discord tagg? NMC Gaming#7638

Vem var det som bannade dig? Sightly

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är bannad för lall på sjukhus

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gick runt och slogs och då är det lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i en bil och skulle köpa en mobil men det fanns ingen på typ 10 butiker och då åkte jag till torget och där släppte killen av mig och då gick jag till arbetes förmedlingen och skulle fixa jobb hos postnord och då viste jag inte hur man fick bilen eller vad man skulle göra så jag gick till ett garage och skulle kolla om den var där (bilen) men det var den inte så jag snodde en cross och åkte till sjukhuset för jag var skadad och då när jag kom fram så börja jag veva i typ 2 min sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för jag lalla eftersom jag slogs på sjukhuset.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina första 3 var OOC för jag var ny på spelet och sen powergaming och sen powergaming igen och sista alltså nu lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte vevat utan tagit vård från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte veva för det är lall och jag har inte whitelist så kan ändå inte slå någon så det var bara o nödigt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka