Nekad Alfred | Ban överklagan [Forslars]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfred

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198979048589/

Ditt Hex-ID: 76561198979048589

Vad är din discord tagg? NMC Gaming#7638

Vem var det som bannade dig? Mommo

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~Mommo

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte jag körde in i ett träd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte bil och sen krocka i ett träd för jag råka trycka på gasen och sen så åkte jag till mekonomen sen så kom en kille med lambogini och han åkte typ i 200 och han krocka i mig sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte jag körde in i ett träd sen krocka jag sen blev jag bannad så vet inte som det var mitt fel eller om det var en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att jag snacka ooc men jag e ny på five m så kan inte så mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte jag tycker det är lite bulshit att jag blir bannad för att krocka och köra in i ett träd så jag tycker att det var en felaktig ban men ni bestämmer om det var en felaktig eller om det var mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte krocka och köra in i träd.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

varför du blir bannad är för powergaming. Det jag bannade dig i detta fallet var att du krockade och inte rpa på skadorna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka