Nekad Alfred | Ban överklagan (Acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alfred

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198979048589/home

Ditt Hex-ID: 76561198979048589

Vad är din discord tagg? NMC Gaming#7638

Vem var det som bannade dig? 4Zaap

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte. Det var två killar i fängelset en stod helt stilla och den ena frågade om vi skulle spöa han och jag sa om du vill så jag antar det var därför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag stod i fängelset med två killar och en var helt stilla. Den andra frågar mig om vi ska spöa han killen som stod still och jag sa om du vill. Så han slår honom tills han dör och sen kommer det in poliser i fängelset och då säger han till mig att gömma kroppen så jag gör det och sen frågar han om det var något nice som han har på sig och jag säger jag vet inte jag har inte kollat sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och eftersom jag endå hade en del i det men samtidigt så finns det två sidor i myntet och jag dödade inte honom jag bara gömde kroppen men jag viste vad som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc, sunt förnuft och rdm och ja jag har tagit lärdom av dom för att kunna utvecklas så spelet blir så roligt som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå där ifrån och inte haft något med saken och göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att inte va med på vissa saker som kan skada rpen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka