Nekad Alfred | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfred

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198979048589/home

Ditt Hex-ID: 11000013cb9648d

Vad är din discord tagg? NMC Gaming#7638

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad pga suntförnuft av flame - 2 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen felaktig ban från hans håll, från hans synvinkel avfyrade jag ett skott under piren i civilkläder som polis vilket ser hur tokigt som helst ut. Alltså gjorde han inget fel från sitt håll, utan det var helt enkelt ett missförstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis spawnat in vid piren (senaste position) med civilkläder pga jag glömde spara mina poliskläder sedan sist. Jag hade fått /skin och fixat hela min polisoutfit därifrån och alltså inte sparat den i en klädnbutik. Jag tänkte åka till en klädaffär och köpa kläder och ville ansluta mig till radion för att berätta att jag nu är i tjänst mm - fråga om någon aspirant ville åka med mig när jag kom till station. Hade dock radion på fel knapp och råkade istället dra fram mitt tjänstevapen och missclicka vilket avfyrade ett skott på marken. Hela situationen är alltså ett missförstånd i grund och botten, men det såg såklart otroligt konstigt ut för "Achooo". Därmed kan jag inte säga att det var en felaktig ban från hans synvinkel, utan endast felaktigt i grund och botten då det var ett missförstånd som helt enkelt tolkades fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig ban från flame's håll. Endast ett missförstånd
Jag hade kunnat dubbelchecka var jag lagt radion innan, och helt enkelt tänkt på att vara mer uppmärksam.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 OOC FÖR JAG VAR NY PÅ SPELET OCH 2 METAGAMING OCH SEN 2 POWERGAMING.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara mer vaksam, tänka till i förhand innan jag agerar. Samt dubbelchecka hur mitt inventory ser ut, vad mitt nästa steg är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes! Kommer vara mer vaksam i allmänhet, och tänka till innan jag börjar med arbetet (så att allt ser,fungerar bra) för att jag som polisman/spelare skall kunna bidra till ett flyt i staden.

Har du läst våra regler? Ja

Har nu sagt till dig att du inte får skriva flera på samma dag annars så kommer du få större konsekvenser och det menar jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka