Nekad Alfonswahlter | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfonswahlter

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199033332619

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons wahlter

Vad är ditt discord namn? Alfonsgoat #1159

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfons wahlter han är 21 år gammal han har precis kommit till staden och vill bli polis han vill bli polis för att i hans gamla stad dog min karaktärs pappa i tjänst så nu kommer han till denna stad för att göra sitt bästa att försöka minska kriminaliteten. för att hedra sin pappa...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer alltid följa reglerna och så kommer jag inte lalla runt och kommer vara en seriös person i min karaktär och hur jag rpar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? den är den största svenska serven och den ska vara den mest seriösa med bra map och inte toxic personer

Hur hittade du Unive? jag har sett unive på tiktok twich och har fått den rekomendrad av en vän som tycker att den är väldigt bra server

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att minska kriminaliteten och att bli så bra polis som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul så möjlighet och hjälpa till på serven så mycket som det går (om det behövs)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej är inte aktiv i andra servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka