Alfons_123 | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons_123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Alfons_123

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Jansson Grabb

Vad heter du på discord? [M-15-12] alfons#6245

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14.30 och 03..00

Berätta om dig själv jag är mobbad och är 14 år men försöker göra alla som blir mobbad glada sprider glädje och posivitet bor i hus med min mamma och pappa går på njurunda friskola i njurunda.

Vad skulle du göra om du blir staff? hjälpa servern att bli bättre och hjälpa folk och hjälpa folk att må bra.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1 månad har jag spelat på denna server.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? på denna server så sprider alla glädje och gör satt alla mår bra och jag vill hjälpa mycket folka att må bra men åkså att servern blir bra och kan vara öppe längre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? sprida glädje och försöka göra alla glada och att alla mår bra.

Har du några tidigare erfarenheter? aa jag kan sprida glädje och jag kan hjälpa mycket i dc för jag titar där mycket och titar allt som blir myt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? asså om man säjer 1 till 10 så är jag väll en 6 för jag kan ganska mycket men ändå inte för mycket är nyt för mig på denna server med kommandon.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? nja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? aa för jag spelar bara på denna server för denna är bara folk glada på och sprider glädje.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? en sak alla staffs ska komma ihåg ni är bra på det ni gör och eran personlighet. ❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka