Accepterad alfons34 | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alfons34

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AWCSCASC/

Ditt Hex-ID: steam:11000011251c524

Vad är din discord tagg? ali999 och dddd#6987

Vem var det som bannade dig? Flinchc

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 7DB5478B-2FF2-4758-A182-CC7FC31B4B71.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag redigerade foton som har med tillstånd till ped att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta hände 2 år sedan, så det är ganska krångligt att komma ihåg. Men jag ville köpa en ped, då var den upptagen, men jag hade redan köpt kläder åt den för typ runt 500kr. Jag visste inte i den tiden hur man handlade peds. Sen behövde jag fråga de som hade okuperat peden att få tillstånd till den. Men de svara med ''nej'', eftersom jag hade redan spenderat typ 500 för ingenting, då ändrade jag deras svar till att säga ja.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var ingen felaktig ban utan det var något jag var medveten om under den tiden. Dock måste jag säga att jag inte har ''scammat'' någon donations ansvarig. Jag antar att de som bannade mig under den tiden tog detta som att jag försökte scamma de. Det är helt fel och det ända jag står för är att jag har redigerat bilder på tillstånd för ped. Det skedde aldrig någon betallning, utan jag blev portad på direkten.

Efter jag blev bannad och några månader hade passerat, så valde jag att skapa ett nytt konto under ett nytt namn. Jag lyckades spela på detta kontot väldigt länge, men sedan blev jag avslöjad. Kontot blev då bannat för att förbud kringgå. Detta skedde ett år sedan.

steam id för andra kontot: https://steamcommunity.com/id/jesperfjantfrisds/ + HEX: steam:110000155fcfa4f

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig haft en lång ban och mina bans är för det främsta saker så som vdm, vilket tog plats när jag var ny till rp över 2 sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha gjort som jag gjorde. Det var rakt av korkat och jag var yngre under den tiden var runt 16-17. Nu är jag nästan 19 år gammal.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, tidigare nämnde jag om att jag hade skapat ett nytt konto. Om ni kollar på det kontot och dess ban historik, så kommer ni se klart och tydligt att jag uppförde mig på ett utmärkt sätt. Jag hade köpt ped + krim på kontot. Jag hade inga bans av vad jag kommer ihåg, iallafall inget som var långvarit eller något som kunde ha påverkat mina roller negativt. Jag använde det kontot väldigt länge och som sagt hade inte gjort något dumt som förra gången. Nu är jag sugen att spela på servern igen, och sedan innan var jag väldigt nöjd med min kriminella rp och jag kände verkligen att jag och mitt förflutna gäng bidrog med prima rp under den tiden. Det var allt jag ville ha sagt och jag önskar verkligen att få komma tillbaka till servern. För att förtydliga tidspunkterna ännu mer, så var den här bannen 2 år sedan och mitt andra konto jag använde i flera månder blev bannad ett 1 år sedan. Och som tidigare sagt så var bannen på andra kontot för att jag blev avslöjad. Alltså ingen ny ban. Tack för att ni tog tiden att läsa.

———————————
Vill tilläga att jag har gjort en ban överklagan gällande detta tidigare och det hittar ni här: https://www.unive.se/threads/alfons33-ban-Överklagan-320.165765/ Jag gjorde denna 5 månader sedan och hoppas nu att jag kan bli unbannad på er server och vara en del av unive familjen igen. Uppskattar verkligen att ni har läst allt detta. Hoppas att ni ger mig en chans. Mvh, Ali.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, absolut.

Jag vill absolut inte se att du gör något så dumt igen. Och kan med se att detta var över 1år+ sedan. Samt att du har lärt dig av ditt misstag. Skulle vi upptäcka detta sker igen så kommer du aldrig kunna komma tillbaka. Detta är din sista chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka