Nekad Alfons26 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons26

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons kempe

Vad är ditt discord namn? Alfons09091

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2009

Berätta om din karaktär. mitt namn är Alfons och mitt efternamn kempe. jag är 28 år gammal. jag mår bra. min karaktär har ett intresse av bilar och mc. sen är jag väldigt intreserad av motorer och body kits. min backrund är att jag har träfat en väldigt snäll vän som hjälpte mig och gav mig telefon och vissade och vilka jobb jag kunde ta. han hjälpte mig och få en bra start men nu vill jag utveklas och bli medborgare och få ett bra jobb. min bakgrund är att jag bodde med min mamma och pappa men sen så lämnade min pappa oss för en anan tjej. min mamma måde inte så bra så hon började köpa dråger och sen blev det sämre och sämre. sen så blev vi utsickade på gatan för att min mamma inte kunde betala räntan. sen så blev min mamma tagen av polisen och jag sates på ett barnhem tills jag blev 18 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer hjälpa personer som behöver hjälp t.ex jag kan köra en person till ett ställe som den behöver.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en personen i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har kollat på er vidio och kollat in reglerna och plugat så att jag kan dom i huvudet. en regel är vdm vehicle detahmatch det inne bär att man använder sitt fordon för att skada eller döda någon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag för jag har titta på videor

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en bra person för er server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka