Alfons2124 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons2124

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985815142/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? Alfons#6969

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Hej mit namn är Olle Olsson jag är uppvuxen i Sandy och har bot i ett gult hus med röda knutar jag och in farsa brukade köra väldigt mycket cross och fyrhjuling jag men sen började min pappa dricka för mycket alkohol så han vart en alkis han är nu 50 och är alkis på heltid jag vart ju förstör av detta så jag började göra kriminella saker och nu är jag kriminell på heltid och mår ej bra.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kabn alla regler och spelar ej för makt och pengar jag spelar för roliga scenarion och att alla ska ha kul och jag är väldigt bra på att rpa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att denna server är riktigt bra och ha bra spelarbas och alla admins gör riktigt bra server den är seriös.

Hur hittade du Unive? har spelat på den innan men sen så slutade jag spela fiveM och nu har jag börjat igen och såg att den är forfarande öppe så jag joinade och såg att det fortfarande va bra så jag söker nu till whitelist.

Vad har du för mål med ditt rollspel? roliga scenarion och att alla ska ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte om jag blir whitelist så kommer jag göra fetta och roliga scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka