Nekad alfons200909 | Medlem ansökning-Jonte

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alfons200909

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alfons

Vad är ditt discord namn? audi1231

Vad är ditt födelsedatum? 31 juli 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Olle Olsson och är 24 år gammal och gillar att umgås och äta mat. Jag kommer ifrån Syrien. jag har haft en väldigt tuff uppväxt och har haft en pappa som dricker väldigt mycket och blir väldigt våldsam. Därför Så fick jag inte den bästa uppväxten när jag var liten. Så jag blev en kriminell person som rånar och sånt. Jag har 2 bröder som också har blivit slagna som liten och som har blivit kriminella. Vi alla växte upp i pluto men när den staden stängdes ner så flyttade jag till Unive och mina bröder flyttade till också hit, men när vi kom hit så har ingen av oss kontakt överhuvudtaget. Jag och mina bröder hade inte den bästa kontakten som små heller ingen tyckte om varandra så mycket så jag hade inte den bästa kontakten med dom som liten heller. Men nu är jag vuxen och kriminell. Jag har gått med i ett gäng och har väldigt många polare som bryr sig om varandra väldigt mycket. Min mamma och pappa dog när jag var 10 år gammal så jag var väldigt ledsen efter det att min mamma dog för min pappa sket jag fullständigt i eftersom att han slog mig när jag var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en social rp samt seriös rp, jag gillar att prata med folk innan jag gör något vilket många inte gör har jag märkt :) jag gillar att ba snacka med folk och chilla istället för att göra nått, det är ju roligt att göra något också men jag tycket det är skönt att bara ta det lugnt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska rpa så att båda parterna/sidorna har roligt i ett scenario

man ska tex rpa på så sätt att inte bara än själv har roligt utan att typ polisen ock så har roligt i ett kriminellt scenario, istället för att bara dra ifrån polisen vid ett trafikstop så kan man ju stanna och utföra ett socialt rp scenario mellan polisen och man kan ju sticka ifrån polisen om man är efterlyst eller om man riskerar stora brott eller liknande

Hur hittade du Unive? jag hittade den på listan och jag har kört på den förut

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka