Accepterad alfons200909 | Ban Överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alfons200909

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013016573/

Ditt Hex-ID: 11000013ebfb3fd (Hex)

Vad är din discord tagg? Bajbyboo#7982

Vem var det som bannade dig? nizze, gick inte att skicka bild då fivem var nere när jag skrev denna överklagan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-25 012959.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag powergamade och bidrog med dålig rp och tråkig rp, jag åkte på en bro och sen körde jag in i kanten och voltade, istället för att rp på mina skador så körde jag iväg som ingenting hade hänt, jag skulle istället RPAT istället för att bara köra iväg, jag vart bannad i 6 dgr och har 2 dagar kvar nu och känner att jag har lärt mig av mina misstag och kommer inte göra om det igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en skottlossning vid cosa nostras hus vid hamnen, jag kom sent till skottlossningen och jag började hämta mina gängmedlemmar för att ta dom till sjukhuset, när jag körde ifrån så åkte jag på stora bron vid flygplatsen, när ja kom ut på bron så körde jag in i sidan på bron och voltade, och jag körde bara iväg som inget hade hänt, när jag kom till sjukhuset blev jag bannad för suntförnuft och powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, det var jag som gjorde fel, jag skulle bara har rpat och haft en bra rp nivå, men istället bidrog jag med tråkig rp som resulterade i en ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad för powergaming tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag skulle kunna rpat som en vanlig individ istället för att inte rpat alls, jag skulle ha gjort en scenario över kroken istället för att ha en tråkig rp nivå samt en dålig rp nivå, jag brukar alltid rp på mina skador men jag var trött och skulle gå och lägga mig. det ger mig fortfarande inte rätten att göra regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban?ja, om jag blir trött på rpn för dagen ska jag istället gå off istället för att bidra med skit rp. jag skulle bara har rpat klart scenariot och sen gått och laggt mig. men istället gör jag ett regelbrott så att det ska gå snabbare, vilket inte är okej nånstans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka