Accepterad alfons200909 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alfons200909

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198985815142

Ditt Hex-ID: 11000013d20a466 (Hex)

Vad är din discord tagg? Audi#3413

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour#6178

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univeadw.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom bannade mig för rasism, men jag sa aldrig n-ordet, utan jag sa nått med samma mening, och när jag sa det så var jag inte så seriös med rp inom unive men nu känner jag att jag vill satsa på unive roleplay, min kompis blev nyss servervakt och han har skärmdelat ganska mycket och jag ser att rpan är roligare än fler serverar, det kan vara för att den har mer spelare men rpan är mycket roligare och det blir enklare att rpa socialt för det finns alltid folk att prata med och folk är väldigt sociala, jag själv tycker att det jag gjorde nästan inte förtjäner unban men eftersom att jag har mognat på mig så pass mycket så känner jag att jag klarar av att spela på servern igen, jag har varit medlem på unive flertal gånger men sen tappat lusten av servern, men nu så har min kompis börjat köra på den, och jag vill rpa med min kompis istället för att rpa själv med någon jag inte känner... det ända jag vill ha är en till chans på unive roleplay och om jag blir unbannad så ska jag köpa krim och börja rpa krim med min kompis ig, jag själv tycker att det jag gjorde var jävligt grovt men jag har mognat på mig nu och förstår att det är ett väldigt stort regelbrott och ska aldrig hända

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte utanför sons hus för att kolla om dom fortfarande fanns och då kom deras medlemar ut och pratade med mig, dom var riktigt snälla tills nån random kom ut och var skit dryg, sen slog han mig flera gånger, jag var redan arg ooc och att han slog mig, hjälpte inte, jag blev så arg att jag sa nånting jag aldrig ska säga, jag sa någonting med stillen arab eller nånting, det är nånting som man aldrig ska säga, jag ångrar att jag sa det för jag visste efter jag sa det att det skulle bli konstikvenser som jag senare skulle ångra, det ända jag frågar efter är en till chans på unive roleplay då det är den ända servern jag har skapat riktiga kompisar ingame som inte backstabar, jag känner att folk på unive roleplay är seriösare än riktiga och eftersom att det finns så många staffs så blir servern mer seriös varje dag...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel, och jag ger beröm till elnur som kan ta åtgärder så snabbt på en lallare som jag var, jag gjorde ett stort fel som jag ångrar väldigt mycket och jag känner att jag kan ta servern seriös igen, och börja rpa med min polare igen, jag och han har rpat på unive sen länge tillbaka men nu tog jag en lång paus efter min ban och jag känner att min rpa har utvecklats mycket sen jag quitade unive, jag tycker att min rpa är mycket seriösare än någonsin, jag hoppas att elnur kan välkommna mig i igen men jag förstår om han inte vill det. men om jag inte villa komma in igen skulle jag inte skriva denna anöskan, jag vill ha en till chans och det räcker, jag fattar varför elnur nekade mig, och det är och kommer alltid vara hans beslut men jag undrar vad jag kan utveckla med min ansökan, jag vill bara komma in på servern och rpa, du fattar inte asså

min rpa har utvecklats enormt sen dess och nu vill jag bara in på servern igen, min kompis har rpat på den mycket längre än mig och försöker nu bli staff, och nu så har han skärmdelat ett par gånger och rpan är så social så det är helt sjukt, den har jag aldrig sett innan på unive och det känns bara som den rätta servern för mig,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg några banns då denna är den ända på länge och jag kan inte kolla mina bans eftersom jag är bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att hålla ilskan inne istället för att ta ut det ig på någon jag inte känner, det går under suntförnuft och meta lite, för jag var arg ooc och tog det ig, det är något jag har funderat lite på nu och jag vill in och rpa igen för jag vill

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att bete mig ig och inte säga saker som jag vet att jag kommer få konsikvenser av, jag ångrar det så himla mycket så jag kan knappt tänka, jag sitter och tänker nu (om jag skulle rpat på unive, vad skulle jag kunna göra) och kommer på tusen olika grejer att göra eftersom att scriptsen är skit bra, spelarbasen är skit bra, många mogna personer (inte alla)

jag vill bara in och rpa igen som dom (gamla tiderna) när jag och mina polare brukade åka runt och leta drog ställen och bara chilla i bilen och lyssna på musik, unive har en rpa som är skit rolig

den är bara så annorlunda ifrån alla andra servrar som jag har kört på medans jag har varit bannad...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, tack igen för att du har läst min överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka