Nekad Alfons12345 | Medlem ansökning [luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons12345

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Rydberg

Vad är ditt discord namn? affe1212

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2012

Berätta om din karaktär. Han heter Gustav Rasmusson och han har ingen mamma men han har en pappa för mamman dog när Gustav var 5 år. Eftersom hans mamma dog vid 5 års åldern så blev Gustav djupt deprimerad så han började sälja knark och sånt, med andra ord så blev han kriminell och det var mellan 10-14 års åldern men sen när Gustav blev 15 så la han av med allt. Sedan så fokuserade han bara på skolan. Gustavs instressen är bilar för det mesta för det mesta BMW det är hans favorit märke på bilar och han gillar även actionfilmer/Marvel filmer även Gaming. Gustav känner sig rätt glad nu för att han har precis fått jobb som byggare. Och hans framtids planer är att köpa sin dröm bil vilket är en BMW sport. Och även köpa hus. Men han vill även skaffa sig lite mer vänner tänker han. Men han vill också börja med kriminaliteten igen typ som vapen och sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att förbättra RPn till kriminaliteten i servern för jag vill bli kriminell i servern. Men även se till att blir bra scenarion mellan gäng och så vidare. Men kommer också ha förbannat roligt i servern. Jag hoppas också att vi kan få bort alla lallare i servern så att alla tar unives RP så seriöst som möjligt. Också att inte säga ord som om det vore ett spel t,ex som inte säga inventory utan att säga ryggsäck. Också en bra RP overall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att det blir ett roligt och verkligt scenario för båda och inte bara en av dem som har roligt. så att det inte blir som lall.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dem och förstått rätt bra skulle jag vilja säga. En är fear rp och det är att man ska vara rädd om sitt liv som om det våre påriktigt. Samma suntförnuft är den viktigaste regeln på servern. Och prata som att det är påriktigt. Också RDM är att man inte ska döda eller slå ner nån uta nanledning. Man ska också vara sin karaktär som om det våre du och sånt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp jag har spelat som icke medlem i cirka 1,5 år på unive :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kanske att jag längtar efter att förbättra RPn på servern så mycket jag kan.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka