Nekad Alfons123 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? mrballen_

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Vinelius, Frank Vinelius är 29 år, han är väldigt om tänk sam och en snäll, laglydig person och det viktigaste för frank är sin familj och vänner. Frank är en väldigt driven person som kan har mycket ansvar och även skötta sig bra. Han offra hellre sig själv än att någon i hans familj eller någon vän till honom skadas. Frank har väldigt svårt att prata känslor efter allt han har varit med om. Han har jobbat som polis i snart två år, han har mycket erfarenhet på polismyndigheten som utredare och varit ute och rullat som vanlig polis. Frank Vinelius har mycket erfarenhet inom utredning även att kart läsa eventuella misstänkta i olika brott. Han är även väldigt insatt i sitt yrke då han dokumentera mycket av sitt arbete, han dokumentera även stora händelser och stora polis insatser. Som polisen kan har nytta till vi stora händelser. Frank Vinelius gilla att jobba kring mycket folk och han uppskatta alla poliser. Han respektera även alla poliser och samtliga medborgare i staden. Utanför jobbet tycket Frank Vinelius om att vara med folk, snacka med folk, köra runt i sin bil och bra hänga. För frank Vinelius går alltid familjen först, han vill aldrig att någon i sin familj ska skadas. Frank Vinelius har tidigare varit gift och haft ett barn. Men vid en tragisk händelse så blev deras barn kidnappad och skjuten, Detta har påverkat Frank väldigt mycket så mycket att frank och hans flickvän gick skilda väga. Det har också förändrat Frank till en viss del, då han inte lita på alla längre därför har hans yrke varit viktigt för honom, som polis har han kunnat komma på andra tanka. Detta skedd för snart två år sedan, men det berör frank fortfarande. Det var efter denna Händels som frank sökte sig till polismyndigheten och blev polis för att hindra att något sådant skulle hända någon annan. Innan Frank blev polis så jobbade han som bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med det allra bästa rpt jag har hela tiden. För mig är det allra viktigaste att det är bra rp och att båda sidorna i ett scenarier ska ha kul. jag kommer även har ett väldig bra djup i rpt och även spela efter hur min karaktär hade tänkt i den sitts han kommer i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är Att båda sidor ska har en lika stor chans att vinna scenariot, för att det ska bli kul för båda sidor i scenariot och att man inte hela tiden ska spela för att vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Sunt förnuft är att du ska fatta rimliga beslut som är realistiska som även respektera och tar hänsyn till andra spelare. Exempel: Du kör genom staden i 300km/h utan någon anledning, det är inte sunt förnuft. Metagaming är när du använder info som inte din karaktär har fort reda på i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja men det var nästan ett halv år sedan jag spelade rollspel senast, men jag har runt 300 timmar i fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till! 🤍

Nekad. Inte tagit intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka