Nekad Alfons.nordin | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Barre163

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198931430554/

Vad är ditt namn i verkligheten? Barre

Vad är ditt discord namn? Alfons#3628

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2002

Berätta om din karaktär. Jag heter Barre Anderson och är född 2002 i Karolinska sjukhuset den 7 december. Min karaktär har bott i ett fint rikt område tills han blev 9 år gammal då familjen flyttade till en förort och under den tiden gick hans pappa tragiskt nog bort vilket ledde till att han då han bara hade mamman kvar. Det i sin tur börja leda till att han tog dåliga vägar i livet som slutligen ledde till att hans omgivning bestod utav knark, gäng dödsskjutningar och kriminella. Han hittade dock en utväg vilket var att han fastnade för bilar och motorfordon. På fritiden håller karaktären på att mecka med sina ruttna bilar han får genom kontakter och vill nu ta steget längre och börja med sitt drömjobb vilket är antingen Mekonomen, Falck eller arbeta i en bilfirma.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska göra allt i min makt för att kunna jobba med mitt dröm jobb och att den här serven är den bästa jag spelat och jag känner att jag kommer forsätta spela med den här serven.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill nå mitt dröm jobb efter att lämnat det dåliga livet hag kände att jag kan klarar det här och den hör serven är den bästa jag spelar och jag håller tummarna att jag får mitt drömjobb och för att få den så måste jag kunna vara wl för det så jag håller i tummarna som sagt.

Hur hittade du Unive? För länge sen spelade jag Multistaden och det var en period jag slutade spela på grund av att förlora en familjemedlem och det var mycket plugg och stress men nu är det över som tur för att det börjar närma sig sommaren och jag stannar hemma för Covid-19 och jag märkte det var ni så vill vara som förut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att nå mitt drömjobb och att kunna jobba med det helst ska det vara inom bilar men ambulans och polis kan också funkar men helst Falck, Mekonomen eller i en bilfirma som sagt för det är det jag brinner för.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte i en annan server förutom Unive och det skulle vara optimalt att få en whitelist.

Tillbaka