Nekad Alfons.nordin | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre163

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polis riks chef

Vad heter du IRL? Barre heter jag

Hur gammal är du? Jag är 16 irl

Hur många timmar har du på Fivem? ungefär 150 timmar om inte jag har fel

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har alltid gillat poliser osv jag skulle vilja bli polis för att jag vill bidra mer i staden och jag tycker om själva jobbet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som polis i andra städer och så

Berskiv din karaktär? Han är ganska ung ungefär vid 20 års ålder och hade dålig omgivning men sen hittade han en utväg och efter det blev det att han blev intresserad av bilar poliser och väktare och han har sen dess brunnit för det och det menas att vara jätte mycket intresserad

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar spela ungefär 5 timmar om dagen om inte mer eller mindre

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes det skulle jag för det är den bästa serven jag vet och jag spelar för att jag trivs i denna server dom alla andra är inte bra tycker jag och jag har sökt nu till väktare men skulle vilja helst bli polis

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte för att denna trivs jag i det är därför jag skaffade whitelist och börja spela i den mycket

Har du läst våra Regler? Yes det har jag gjort jag har whitelist till och med heter alfons nordin ifall ni vill söka upp

+rep bästa jag sätt. Tycker definitivt att du ska bli våran rikspolischef

+rep Bra ansökan och vill se honom som rikspolischef inom en snar framtid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka