Nekad Alfons Johansson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Lennbro

Vad är ditt discord namn? vdsm_0411

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chapo Johansson och kommer ursprungligen ifrån el Salvador och hans pappa är ifrån el Salvador, de flyttade till Sverige när Chapo var 5 år, han lärde sig svenska väldigt snabbt och älskade Sverige. Men är Chapo var 9 år så började hans pappa bli distanserad. Ingen visste varför förutom Chapos pappa. Pappan dog helt plötsligt när Chapo var 10 år, ingen visste varför men de fick dem snart reda på. Dagen efter får Chapos mamma en knackning på dörren, när hon öppnar så står det en polis där. Han kommer med besked om Chapos pappa, han han nämligen blivit skjuten. Polis men påbörjar en undersökning på hela händelsen, de hittar då på hans telefon att han hade haft kontakt med en kriminell verksamhet, detta fick Chapo att ändra sin syn på de kriminella, han ville numera bli polis, han pluggade till polisyrket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är en social rp men samt en hög rp nivå, jag kan bidra med mycket aktivitet och närvaro in game, jag vill bidra med en god rp nivå och då eventuellt utveckla min rp nivå ytterligare. Jag kan bidra med roliga och långdragna scenarion som då också såklart inte bara spelas för min del utan även att det ska vara roligt för alla i ett scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är till exempel att man ska inte ta någons liv för ”små sker” till exempel så dödar man inte någon för att den har slagit en bekant, utan man kan få dra ut på scenariot och göra det roligare att spela som den som blir utsatt av till exempel kidnappningen, man ska helt enkelt tänka på att det ska vara roligt att rpa för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes. Metagaming är när man tar information utanför spelet och använder det som en fördel in game. VDM är när man använder sitt fordon som ett vapen mot en annan spelare. RDM är att man dödar någon utan ett bakomliggande scenario som kräver att du måste döda han/hon. POWERGAMING är nar du gör omänskliga saker, till exempel att man krockar in i en vägg i 150km/h utan någon reaktion, eller att dy kör på ett berg med en sportsbil värd 800k vilket du inte hade gjort i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag. Jag har mest spelat så små servers men även här på unive. Jag har mest erfarenhet inom den polisiära rpn och tänker att det är mitt mål här på unive att bli polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka