Dubbelpost alfons ericsson | Medlem [RogerXd]ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alfons ericsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082312769/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? alfons ericsson#5218

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2005

Berätta om din karaktär. han heter frank larson och han är krim och hatar dom som är dryga och är arga på han men jan kan vara snell mot andra och han har varait mä i krig och varit med i skotlosning och sutit i fängelset och son han har haft snut jag och han har varit mäd i gäng sen han var tio han var mobad i skolan och haft olika boende.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har längtat att bli medlem på dena serven och skulle ha något roligare på serven so jag kan spela med på den

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har hört myket saker om dena serven och har nspelat på den lite gran och den verkar veldigt bra på alla stafs och andra som dom kan hjälpa folk väldigt bra det gör dom

Hur hittade du Unive? jag hitade av en kompis som jag körde med mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kuna rpa som dom andra som är wlade skule bli roligare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kuna jojna ett geng och ha roligt och rpar bra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka