- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Léon
Vad är ditt discord namn? alfa7777omega
Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: goran stojanovic 33år snart 34
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? chill, hjälpande och driven
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att skapa stories tillsammans med andra spelare, oavsett om det handlar om vänskap, rivalitet eller något där emellan. Mitt fokus är att skapa rolig och social RP där alla känner sig inkluderade. Jag försöker alltid komma på nya, roliga situations och bidra till att göra upplevelsen roligare för både mig själv och andra på servern.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är väll att man agerar så att den andra parten vinner för att man själv inte ska göra det
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? körde lite fort när jag skulle till trygg hansa så fick böter på 20k så jag har hållt hastigheten låg nu
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte sexuellt trakassera någon annan person och att inte använda sig utav något bug som häljper sig själv eller andra
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har endå spelat på eran server i några dagar och jag vill ta och ta det till andra steget för att vara mera aktiv i spelet och ha mera koll
Vad är ditt discord namn? alfa7777omega
Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: goran stojanovic 33år snart 34
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? chill, hjälpande och driven
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Hans Bakgrund
Goran kommer från en liten by i Serbien och han växte upp i en familj som hade det lite knapert och inte överflödade av rikedom och lyx. Han fick lära sig att arbeta hårt och ta hand om sig själv från tidig ålder. Eftersom det inte fanns någon framtidstro i hemlandet så flyttade han för ett tag sedan till storstan för att skapa sig ett bättre liv och ta hand om sin familj.Hans Framtidsplaner
Goran vill bygga upp ett stabilt liv för sig själv med jobb och med kontakter. Hans mål är att han skall kunna skicka hem pengar till sin familj i Serbien så att de har det bra där och sen kanske på sikt ta hit dem. Han drömmer även om att en dag starta för sig själv och kunna klara sig helt på egen hand.Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att skapa stories tillsammans med andra spelare, oavsett om det handlar om vänskap, rivalitet eller något där emellan. Mitt fokus är att skapa rolig och social RP där alla känner sig inkluderade. Jag försöker alltid komma på nya, roliga situations och bidra till att göra upplevelsen roligare för både mig själv och andra på servern.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är väll att man agerar så att den andra parten vinner för att man själv inte ska göra det
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? körde lite fort när jag skulle till trygg hansa så fick böter på 20k så jag har hållt hastigheten låg nu
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte sexuellt trakassera någon annan person och att inte använda sig utav något bug som häljper sig själv eller andra
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har endå spelat på eran server i några dagar och jag vill ta och ta det till andra steget för att vara mera aktiv i spelet och ha mera koll
Senast ändrad: