Nekad Alf_zz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199629132649/

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad är din discord tagg? gnome0105

Vem var det som bannade dig? ux5

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-15 195009.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag la ut en montage på youtube där jag hade me klipp där jag har me en bild på norrlands jonte från hans hocky lag. vilket som jag ångrar att jag gjorde extremt mycket då jag inte haft någon stans att spala sen dess.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev pc chekad på nordix lall och dum som jag är så laddar jag ner en massa skit. Och fick värsta viruset, så behövde återsälla datorn helt och då blev jag förbannad och sen skulle jag starta fiveM efter jag återsällt. Och då går de inte att se någon server överhuve taget och då försöker jag lösa de men inget fungerar och då va jag sur så jag bara la ut utan att tänka på mina konsikvenser och sen när jag fick mitt medelade av unive botten så ångra jag mig direrkt så jag gick och tog bort montaget sen så chilla jag 1 månad från all fiveM och sen 1 dag när jag startar daton så fungerar de att se fiveM serverar. jag börjar då skirva ban överklagningar unive. Hoppas på en återvändo men om de inte finns en återvändo skulle jag uppskatta om ni bara skrev de. Tack

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va 100% en riktig ban allt va 100% mitt fel jag gjorde bort mig jag hoppas värkligen på återvändo. För unive är den bästa rp serven lätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig varit pbannad eller black listad men har varit bannd för mindre saker och lärt mig av dom då jag nästan inte upprepat mina reglbrott. Och en sak jag kan lova är att detta aldrig kommer upprepas igen. då jag ångrar mig extermt mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att aldrig göra montage eller doxa någon i hela mitt liv igen de kan jag lova kommer oxå att verifera mig me bank id driekt i servern så alla får ett bätte comunity jag hoppas detta kan ses över för jag vill värkligen spela igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100% kommer aldig lägga ut montage igen och inte doxa utan att andas och allt kommer lösa sig me tiden

Och om de inte finns någon återvändo för mig kan ni va snälla att skiva de då tack MvH Alfred har försåelse om de inte finns återvändo allt ligger 100% på mig

allt detta har jag skrivit i min egen dc grupp så de därför jag har kopierat in allt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vid ban på doxing så måste personen som blev doxad ge grönt ljus till att du är på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka