Accepterad Alezz333 | Medlem ansökning [IsakGE, Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alezz333

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alexiusz

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Jag är en 23 år gammal man från Albanien som flyttade till Sverige med min mamma när jag var 3 år gammal. Jag har inga syskon eller en pappa. Min pappa lämnade mig när jag var 2 år gammal. Min pappa är Svensk och min mamma är alban. Jag har ingen fru eller några barn. Jag har bara mina vänner från Tyskland och Jamaica. Jag är väldigt bilintresserad och gillar fordon. Just nu jobbar jag inom byggbranschen. Men min dröm är att starta ett eget företag eller att jobba inom brandkåren eller polisen för att hjälpa folk i nöd och göra samhället tryggare. Jag följer alla lagar och anpassar mig i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Just nu jobbar jag som byggarbetare men jag vill bli polis eller brandman. Detta är för att jag vill hjälpa folk i nöd. Jag skulle bidra till en säkrare miljö för att jag gillar att hjälpa människor. Jag kan bidra till en alvarlig och seriös RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag blir rånad så ska jag inte lämna servern och jag ska inte bråka eller vilja döda personen som rånar mig bara för att hjälpa mig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Man får inte RDM= (Radom Death Match)=döda någon från ingen stans. Eller VDM (Veichle Death Match)= Inte döda någon med en bil från ingen stans. Power gaming= När man pratar i ett annat samtal med till exempel sina vänner och säger vad som hände när dom inte är där. Detta är inte RP för att karaktären måste vara där för att veta vad som händer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har spelat massa olika FiveM servrar i 3 år. Både svenska och amerikanska servrar. Normala och onormala servrar. Till exempel Stellar och Carollina.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt snäll, trevlig och väldigt hjälpsam och gillar inte att bråka med folk.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka