Accepterad Alezz333 | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alezz333

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230321275

Ditt Hex-ID: steam:11000014bb3827b

Vad är din discord tagg? alexiusz

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: imagefff.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade köra in i en folkmassa. Bilen jag körde hade väldigt dåliga bromsar och dålig svängradie. Allt var ett misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan var att jag var med min bil i en folkmassa. Och jag rpa på mina skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Men jag vill be om 1 chans till. Det var jätte länge sedan jag spelade
unive och jag saknar verkligen det. Jag tror verkligen jag kan gynna servern med min bra rp. Det var en annorlunda känslan än att spela andra spel. Detta spelet fick mig att känna mig glad och lycklig. Jag kommer aldrig att bryta mot reglerna igen eftersom jag har lärt mig efter min ban. Detta var väldigt dumt av mig och kommer aldrig ske igen. Detta var för länge sedan och jag har ändrats både som person och som spelare. Jag förstår om ni inte låter mig bli unbannad. Då kommer jag såklart vänta 27 dagar tills bannen tar slut. Men jag ber er om 1 till chans för att visa att jag har förnedrats. jag vill kunna uppleva unives julkänsla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har men jag minns ej varför jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kört långsammare och skulle tagit det mer försiktigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att köra lugnare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka