Nekad alexyng | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexyng

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? alexmedlinnet

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Alex yng är en 19-årig kille med en historia som präglades av både utmaningar och möjligheter. Han växte upp i en småstad där livet var enkelt och bekymmersfritt för de flesta, men för Alex var det inte alltid så. Han hade alltid känt sig annorlunda, som om han inte riktigt passade in i den trånga ramen av förväntningar som omgav honom.

Som barn hade Alex kämpat med att hitta sig själv. Han hade en passion för konst och musik som inte riktigt förstods av de andra barnen i skolan. Istället för att spela fotboll eller hänga med de populära gänget, spenderade han sin tid ensam med sina skissblock och gitarr.

Men trots att han inte alltid passade in, hade Alex en djup inre styrka och ett driv att följa sina drömmar. Han visste att han ville skapa, att han hade en berättelse att berätta och en röst som behövde höras. Så när han blev äldre bestämde han sig för att ta kontroll över sitt eget öde och följa sin passion till staden.

Det var inte lätt i början. Att flytta till en ny plats och försöka bygga upp en karriär som konstnär var både skrämmande och utmanande. Alex stötte på motgångar och hinder längs vägen, men han vägrade att ge upp. Han arbetade hårt, tog små jobb här och där för att få in lite pengar och fortsatte att följa sin dröm.

Och så en dag, efter månader av slit och uthållighet, fick Alex sitt genombrott. En lokal konstgalleri märkte hans arbete och erbjöd honom en utställning. Det var som om alla hans drömmar plötsligt blev verklighet. Hans konst blev hyllad av kritiker och publiken, och plötsligt öppnades dörrar som han aldrig tidigare trodde var möjliga.

Men trots hans framgång glömde aldrig Alex var han kom ifrån och de utmaningar han hade övervunnit på vägen. Han visste att det var modet att tro på sig själv och följa sin passion som hade fört honom dit han var idag. Och även om framtiden var osäker, visste han att han hade styrkan och viljan att möta vad som än kom på hans väg.

Alex hade ett brinnande intresse för konst, musik, litteratur och äventyr. Konsten gav honom en känsla av frihet, musiken var terapeutisk, litteraturen utvidgade hans tankar, och äventyren i naturen gav honom frid och inspiration.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en ung kille som jobbar och jag som karaktären är med på alla scenarion de som gör min karaktär rolig är att den är kreativ. Jag erbjuder bra RP och bra scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöva tänka på att vinna varje scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja tex som COPBAIT=Att du försöker få polisens uppmärlsamhet genom att göra saker som att åka mot rödljus. FEARRP=Att du inte värnar om ditt liv som om du blir pistol hotad mot ditt huvud och du springer därifrån. POWERGAMING=Att du tillexempel skadar sig och man inte RP på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka