Nekad Alexxzeh | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexxzeh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198440778911/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Zwa#2066

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2004

Berätta om din karaktär. Alexis Walker är en människa som jobbat med yrket polis i ett par städer. Han har även en bror som heter Joel Walker. Vi är födda i Sverige men våra föräldrar är födda i Thailand. Han kommer från Sverige och är 23 år han fyller år den 14 september. Han gillar att vara polis och tar fast kriminella som ej kan uppföra sig. Han är en duktig polis som vill att alla ska känna sig trygga i staden. Alexis är även en ett proffs på att köra bil. Han är mest för BMW:s men kan köra mycket annat.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna bidra med gott skratt samt rp. Jag vill bli whitelistad för att lära känna nya folk och förhoppningsvis ett gott rp vilket jag är säker på. Jag gillar och rp:a med massor med folk och därför söker jag denna server eftersom att ni är så många folk. Jag kommer att följa alla regler som finns på FiveM och speciellt Multistadens regler. Jag kommer framförallt att tänka på att köra Fear rp och NRL eftersom att de är viktigt att tänka på för att ej förstöra rp nivån. Såklart så kommer jag att anvvända mig utav sunt förnuft.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ^

Hur hittade du Multistaden? Jag har hört av ett par som vill testa den och jag har även sett den längst upp på SWE taggen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att ha så kul jag bara kan och bidra med god rp och glada skratt! Ett av mina främsta mål att att skaffa ett jobb och vara laglydig till punkt och prickar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar ej på något annan server just nu eftersom att jag har tagit en paus, men nu är jag på g igen och söker den perfekta serven för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka