Accepterad alexxxxxxxxxxxxxxx | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexxxxxxxxxxxxxxx

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113736043/

Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? dizzy#4176

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2009

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter alex johansson är född 1996-04-06 och kommer ifrån en liten By utanför iraq. När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en högt uppsatt polis och att äga ett stort hus och va rik . Jo man kan ju undra varför jag kom till Sverige men det är så att jag va tvungen att fly från iraq för det va krig osv. När jag var 15 så skulle vi till Sverige men då blev min Mor sjuk och jag var tvungen att fly själv sa hon till mig När jag insett att jag aldrig skulle kunna träffa hon igen så köpte jag en present som ett hejdå hon blev jätte glad och sa tack men när jag kom till Sverige så blev jag insatt i den kriminella sidan då jag hade flytt och behövde pengar så jag börja med meth men efter en stor drug bust så hamnade jag i fängelse i 3 år. När jag kom ut så började jag jobba i ett taco stånd inne i stan . Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att kunna hyra ett hus och tog mina saker och åkte. När jag väl kom till mitt hus så började jag jobba som en sunkig
mekaniker i göteborg det va kul för då kunde jag ej språket då fick jag hjälp tills jag lärde mig språket flytande . När jag väl lärde mig språket så satte jag mig på ett plan på väg till unive och la ner alla pengar jag hade sparat sålde hus osv och nu hoppas jag att jag får plats i unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag har bra rp och koll på reglerna. Och nu vill jag kunna rpa fullt ut på denna servern för jag tycker om den och har spelat lite grann som icke whitelist. Jag gillar den här servern väldigt mycket för det är sköna spelare och staffs. Jag ska göra så mycket jag kan för att göra roliga scenarion så andra spelare blir intresserad av denna server. spelar ej för makt och pengar eller importer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra och rolig rp för båda parterna, samt följa alla regler som finns och försöka se till så att alla jag rpar med också följer reglerna. maxad rp roliga scenarion social rp rolig rp och ej för makt och pengar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex ett bank rån du har ett par krav t.ex ingen h1 osv men polisen ej lyssnar för dom bara vill vinna scenariot. eller det e ett gäng krig och ena gänget c loggar kommer in dödar lootar för dom ej vill bli av med sina vapen och vill ha fler så alltså spelar dom för makt och pengar

Hur hittade du Unive? topplista vänner streams satt och titta i 10 timmar på en stream

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka