Nekad AlexxXX | Whitelist ansökning [Tilda] [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alexx

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994406186/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alexx <3#9992

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi mashallah. Han är 21 år gammal och vill komma tillbaka till staden och börja arbeta. Han Har arbetat som polis och sjukvårdare tidigare i staden. Han är även väldigt bil intresserad och det är något som han tycker om att hålla på med på fritiden. Gillar även att vara med kompisar så om att festa dra ut på rally banan och slira lite.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill komma tillbaka till multistaden som whitelistad. Kommer forsätta vara aktiv sprida glädje och positivitet bland folk som spelar på denna servern. Även så vill jag uppnå en hög och bra nivå av rp av allt som kan hända. Skulle kunna säga att min rp nivå är rätt hög gemfört men många andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Somsagt jag har en väldigt hög rp nivå. Prioriterar rp över pengar och makt. Läser regler när de väll uppdateras så man har kolla på vad som händer i uppdateringarna ex de nya kriminella reglerna som är viktiga annars så kan de få dig bannade. Har varit whitelistad innan så är rätt så erfaren här i multistaden på vad som tolereras och vad som ej tolereras. Funderar även på att bli chef så ifall jag blir det så kommer jag att bidra mycket till firman och göra å allt fungerar i den och driva den bra ekonomiskt.

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 600 på 2 konton

Hur hittade du Multistaden? En vän tipsade för länge sedan.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det har jag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara eran.

Tillbaka