Accepterad AlexxXX | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexx

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994406186/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Alexx

Vad är din discord tagg? Alexx <3#9992

Vem var det som bannade dig? Kazlick

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft skjuter på hotellet.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först å främst så sköt jag inte med en gun det var en taser. Jag jobbar hos polismyndigheten då de självklart att jag bär en taser. Han kanske trodde att det var en pistol men de märkliga va att han tpade efter 2-3 minuter och fick ban när jag var vid marja lisa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle söka jobb till honom på marja lisa och så blev jag bannad och min kompis dog för det var jag som körde så bilne körde rakt in i en vägg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså de stämer att jag sköt på motellet men det var med en taser. Så kazlick har ju rätt att jag sköt med den. Men jag skulle kunna sprungit till han och sagt en sista varning ist.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes det har jag men 3 st av de va felaktiga. Har tagit lärdom av de andra 2 det var mitt fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att sprungit till han å sagt till istället för att "tasea" honom. Det är rätt dålig rp från min sida i med att folk bor och ser allt så kanske det inte är det bästa sättet jag kunde hantera det på. Och ber så hämskt mycket om ursäkt för att jag då "slösade" Kazlicks tid.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att kunna gå och varna en extra gång innan man använder taser och skulle gärna rpa på ett bättre sätt och arrestera han kanske istället. Jag beklagar :/. Hoppas vi syns snart igen på multistaden. Gojul :D.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka