Nekad AlexxXX | Ansökan till servervakt [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexx

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
12
Användarnamn: AlexxXX

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Alexx <3#7093

Mellan vilka tider kan du oftast spela? runt 15:30-18:00 Säkert längre om jag inte har prov osv.

Hur länge har du spelat på Multistaden? I början av sommaren så börja jag ta det lite mer seriöst men annars. första gången jag logga in var runt ett år sedan.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till omgivningen om det skulle bli något strul och få servern så rolig som möjligt. Och hålla koll så alla spelare följer efter reglerna som servern har, så det blir jämt för alla.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Asså jag vet inte riktigt jag vill testa på något nytt, en liten utmaning. Jag vet också att det är ganska tufft att vara servervakt ibland för vissa spelare kan inte hålla sig till reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Först och främst. Så håller jag mig vid de strikta reglerna och behandla alla likadant även om det är en nära vän eller ej. Sedan vill jag att folk ska tycka positivt om mig och inte negativt så jag vill göra så bra jobb från mig som möjligt. Genom att hjälpa till med små saker! :)

Varför ska just du bli servervakt? Jag skulle vilja bli servervakt för att förstärka "Supporten" inom servern och så alla kan följa reglerna och ha kul. Även att folk följer reglerna lite speciellt mycket när en servervakt är i närheten.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt jag vill testa på något nytt. Och vill få lite mer ansvar under servern. Även att Se till att alla har de bra på servern och mår allmänt bra helt enkelt. Även ibland kan man känna att de som är med i gäng osv har riktigt stor makt så att de failrp:ar bara för de tror att de har så stor makt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag är inte speciellt kunnig inom kommandon osv. Men jag lär mig snabbt :)

Är du whitelistad på serven? Yes!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Yes , Powergaming. Metagaming, Rdm.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Nekad!
Om du verkligen vill bli servervakt så måste du utveckla mycket mer.
Låser & Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka