Nekad AlexxQ | Chef-jobb ansökan (mekonomen) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OskarGuideParis

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Alex

Vad heter du på discord? Dubaii#2679

Hur gammal är du? 17 år

Hur länge har du spelat på Unive? sedan den startades inprincip. Ni nya mods kanske inte känner igen mig, men har varit sr.mod här för lääänge sen. Och en sak som ni inte vet är att jag har faktiskt varit Admin på Philips minecraft server back in the days. Multipvp.se

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har rätt mycket fritid nu i med att vi i gymasiet i min klass är klar me de flesta kurser så jag har gott om tid att utvecklas mekonomens rp. har en del kunskaper kring bilar moped mc osv. Som kan utveckla rpn enormt jämfört med andra personer som jobbar på mekonomen bara för att jobba liksom istället för att utföra det på ett "rp" sätt. Med tex visa vilka delar som ska bytas ut osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef på alla möjliga jobb på denna server så har jobbar överallt. Så har goda kunskaper i de flesta jobben inom denna äventyrliga och roliga server.

Hur ofta kommer du vara inne? Somsagt så har jag väldigt mycket fritid just nu så att jag kommer att rpa en hel del. ungefär 14:00 - 23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det klart. finns alltid andra möjligheter

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja det klart, det har man gjort en massa gånger. Har ju varit staff. :P

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka