Nekad Alexx1k | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexx1k

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353028301

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alex¤)#5239

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Ritco och är 30 år gammal. jag kommer RP:a lite mer åt hippie.. Bob kommer ifrån Bosnien men han lever i sverige och för tillfället har han ingen familj i sverige utan alla är kvar i Bosnien, Ritco har i hela sitt liv hållit på med bilar osv då hans farsa är bil mekaniker. Ritco gillar vanligt vis bara att chilla runt och hänga med folk. Ritco är en sån person som också gör lite vad som helst för att göra någon nytta och tjäna pengar t.ex han kan ta vilket jobb som helst bara för att göra någon form av nytta och en tidsfördröjning . Jag har inte planerat att Ritco ska vara kriminell eller något liknande men man vet aldrig vart RP:t tar en . Ritco skulle jag även säga är en ganska känslomässig person då han alltid tar beslut med hjälp av känslor osv. hans intresse är bilar,mat,brudar och pengar

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan bidra med långa bra och roliga scenarion och ha roligt på servern för jag tycker denna servern är bra.Jag kan även bidra med väldigt seriöst rp och få folk på servern att känna en bra rp nivå på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Anledningen jag vill bli medborgare är till för att jag vill kunna göra fler saker som jag inte har kunnat göra innan, Jag vill kunna hjälpa andra med bättre scenarion och underhålla andra

Hur hittade du Unive? scrollade igenom five M servrar och tyckte denna såg nice ut, och innan när jag hade upp behåll från Rp så fick jag tips av en polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha rolig och skapa en jäkla massa bra scenarion. Liksom syftet med mitt RP är bra rollspel och målet är ju då att det ska bli bra också.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka